Thursday 19 July 2012

痛死

我真的很难过。


我真的很伤心。


我痛得快死掉了。


为什么要那么在意?


我真的很讨厌他们。


很讨厌这样的你。


很讨厌这样的自己。


看回你的一字一句每个承诺,
我突然觉得我好傻。
这一刻,
我很确定我没变,
变得人是你。


When promises broken, you hurt.
When you hurt, tears flow.
When tears flow, you pain.
When you pain, you ignore.
When you ignore, you unbelieve.
When you unbelieve, all gone.

No comments:

Post a Comment